En fundering...?

 
Nu har jag grubblat länge på detta, och jag kommer aldrig fram till något bra svar. Jag vet inte vad som är snyggast? Och det händer ju inte mig speciellt ofta, att jag får såna hära funderingar över vilken färg(!) jag ska välja.
Vid framridning till dressyren, så använder jag alltid skydd, och jag äger redan de svarta skydden på bilden. Men inom dressyren är vitt väldigt hett, har varit och kommer nog förbli för den delen. Och ja, det är snyggt. Men när jag har svart läder på sadel och träns, ska jag då ha svarta skydd och boots, eller vita som schabraket?
 
Jag har samma funderingar vid en eventuell prisutdelning, ska jag ha vita eller svarta skydd? Eller svänga om helt och ta vita lindor och silvriga boots. Guld är inte min färg så dom är uteslutna.
 
Jag är en aning kluven och kan absolut inte bestämma mig för hur jag ska göra, så det får bli de svarta skydden än så länge, då jag inte har några andra. Och för den delen, inte bestämt mig heller.
 
Vad tycker ni? Svart eller vitt på dressyrtävling?

Kommentarer
Postat av: my

Jag har svarta. Bara för att jag inte riktigt har råd att köpa vita hehe. Tycker personligen att det ser snyggare ut med vitt. Men som för min del som inte gör supermånga dressyrstarter varje år så får det bli de svarta. Använder dom även till vardags så :)

Svar: Jag säger nog lite som dig, dressyrtävlar så lite och har inte riktigt pengarna till att köpa helt ny uppsättning skydd och boots. Men jag kanske får ta det i Falsterbo i sommar, kanske finns något roligt där :D
Linda Enarsson

2015-02-18 @ 17:27:46
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

Vitt!! Det skiner upp ordentligt för du har en mörk häst :) På min vit-brun fläckiga hade jag tagit svart (fast helst brunt hihi)

Svar: Jo, det är väl sant. Men jag är mera för att matcha läderfärgen. Jag kanske är tråkig då? Haha. Men ska verkligen fundera på det, kanske blir vita skydd och boots i framtiden :)
Linda Enarsson

2015-02-18 @ 20:55:58
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: Sanna

Vitt så klart!😁👌

Svar: Det är så snyggt! Jag vet, får se när det blir av att man köper det :D
Linda Enarsson

2015-02-18 @ 21:01:14
Postat av: Anonym

Vitt :-)

Svar: Snyggt som tusan är det! :)
Linda Enarsson

2015-02-18 @ 21:48:15
Postat av: Erica

Alltid vitt på dressyr.. både frqmridining och prisutdelning

Svar: Jag vet! Men tävlar så lite tycker jag, men men ;D
Linda Enarsson

2015-02-18 @ 21:59:34
Postat av: ida

Vitt röstar jag på! :)

Svar: Jo, det är bra snyggt! :D
Linda Enarsson

2015-02-19 @ 00:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0