En perfekt fredag!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Ett kanonpass på Corona efter en jobbdag, hon var så himla fin! Var precis där jag ville ha henne, så jag hoppas verkligen att detta håller i sig till i morgon då det är dags för tävling. En massa är fixat, all utrustning är smörjt, täcken och schabrak är framplockat, Corona är nattad med flätor och lindor och BoT. Nu kommer hon sova mysigt!
 
Jag planerar att knoppa i morgon innan vi åker, planen är även att vi ska åka senast kl 8, hoppas att vi håller den tiden. Och nu är jag så taggad! Har plockat fram allt till mig själv nu med, och muffinsarna är dekorerade och klara!

Kommentarer
Postat av: Emilia Jansson

Lycka till! :)

Svar: Tack! :D
Linda Enarsson

2015-02-07 @ 00:12:28
URL: http://eryttaren.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0