Fina bushästen!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Igår kände jag att motivationen från Corona dog bort under en stund av ridpasset, så idag vände vi på steken och drog ut i en av sommarhagarna för att ge gärnet i snön. Och en väldigt glad Corona fick jag! Min fina häst hade så roligt att hon bockade och drog gärnet!
 
Men oj så stadig och fin hon blir när jag sedan ber om lite mera jobb och mindre bus. Nu är det på topp igen, ett kort men intensivt pass i snön blev det, och så taggar vi för en hoppträning i morgon!

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Åh så härligt det ser ut! ★
Kram!

Svar: Det var underbart! Mycket roligt! :D
Linda Enarsson

2015-02-22 @ 14:28:09
URL: http://michellepetersson.horseworld.se
Postat av: Emma

Vilka mysiga bilder på er 2 :D

Kram

Svar: Tack så mycket! Jag gillar dom mycket! :D
Linda Enarsson

2015-02-22 @ 21:50:50
URL: http://emmaostensson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0