Hoppkurs 27-28/2

Foto: Stina | Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Fredag
Markarbetshoppning var det, mycket serier, studs och bommar. Roligt! En nyttig framridning blev det och Corona var så fin! Pigg, framåt och alert. Med på typ alla noter hela tiden. Mycket roligt!
 
Lördag
Mera hoppning, inga bilder från idag tyvärr då Stina var sjuk. Vi hoppade bana på många hinder, Corona var otroligt fin och var precis där jag vill ha henne. Vi fick aningen trångt på vissa distanser men jag klagar inte på att hon är pigg och glad!
 
Det var mest jag som fick tänka hela tiden på hur och vad jag gjorde. Inte lätt jämt. Men det börjar ta sig!
En film från fredagens träning kommer här med.
 
 

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney -~♥

Vad roligt med hoppträning! :)

Svar: Mycket roligt! Speciellt när Corona tycker de är lika kul som jag :D
Linda Enarsson

2015-02-28 @ 17:32:21
URL: http://neapocalypse.se
Postat av: Michelle Petersson

Ser jättefint ut! :D
Kram

Svar: Tack så mycket! :D
Linda Enarsson

2015-03-01 @ 15:24:42
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0