Nytänkande

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Att försöka rida dressyr i en hoppsadel, det går inte alltid så bra. Och det är kanske inte så konstigt. Om jag har mycket tur, så kan jag åka och hämta nya sadeln i morgon. Men den turen verkar inte jag ha så antagligen får den vänta till nästa vecka...
 
Tillbaka till ridpasset idag. Min tjej är så fin! Efter lite traglande, läxa upp mig själv och sedan boosta så fick vi till ett riktigt bra pass till slut! När jag väl bestämmer mig för att rida så går det ju! Vi, eller kanske jag, har haft en riktig dipp på senaste tiden, inget har funkat. Men idag, nu ska det vända!
 
Vi tränade övergångar, från alla gångarter, och efter en stund så satt dom där, som en smäck! Stadig form och bara samla sig lite och så blir övergången perfekt! Så roligt, för nu är det dags att vända denna svacka! Och om 2,5 vecka, då är det dags för årets första dressyrtävling, man kanske ska kunna få hästen på tyglen till dess?
 
Och jag filmade mig själv idag, men filmen blev för stor, så den kommer någon annan dag när jag kan korta ner den ännu mera och att datorn hinner spara den.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

Jobbigt att ha en sadel till dressyr och en till något annat :) Själv har jag bara en allround, tror jag?? ahah kan typ inte ens :)

Svar: Nej de tycker jag inte, har en hoppsadel och väntar på dressyrsadeln :)
Linda Enarsson

2015-02-12 @ 22:01:07
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0