En hage att gå i om dagarna

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
En massa har blivit gjort i stallet idag, har klippt av en del grenar för min dam att tugga på, hon har börjat äta på staketstolparna igen.... En slicksten har hamnat i hennes hölåda, mycket bra tyckte Corona som genast tog lite av den. Sedan har vattnet bytts mot nytt och fräscht. Känns bra att min tjej har fått lite att göra i hagen med, att hon ändå har något att sysselsätta sig med.
 
Och så hade jag gjort i ordning en tunna med vatten och en massa smaskens till henne, så att det skulle frysa och jag kunde vända upp och ned på den. Men såklart kom det bara plsugrader och den blev aldrig klar. Typiskt. Men men, en slickten fick det bli i stället, inte riktigt lika roligt men det får väl gå.
 
Har ni något annat tips på vad som kan ställas ut i hagen för att sysselsätta henne?

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

Vilken underbar blogg du har!! Verkligen superfin :) Och så fina bilder i dina inlägg, måste säga att det är nog det som ger bäst intryck av en proffsig blogg :D
Ska följa dig på dirren! Måste även säga att jag lånade lite inspiration från din lilla "om mig" sak i sidomenyn och gjorde så till mig och min pålle också om det är OK :D (kan såklart ta bort om du hade velat det)

Svar: Tack så mycket! det värmer mycket :) Fotograferingen är något av det jag gör dagligen så kul att du gillar bilderna! :) Du får låna så mycket du vill, jag har inte riktigt kommit på allt själv heller, så då är det lugnt :)
Linda Enarsson

2015-01-19 @ 18:52:45
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0