Ett försök till ridpass

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Vi gjorde faktiskt ett rätt bra ridpass, men efter halva så kände jag att min kropp började protestera och ville ha i sig någon form av näring. Så det blev inget svårt eller avancerat ridpass. Vi jobbade med övergångar och fortsatte med öppnor och slutor från träningen i måndags. Lite galopp blev det med innan vi avslutade och skrittade ett par varv.
 
Åker upp till stallet igen innan jobbet, hovslagaren kommer och jag har sån tur att Sanna hjälper mig idag. Tack så mycket för det! Annars hade jag behövt dela på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp och hjälp jag var inte mycket till hjälp. Ush va pinsamt 💖

Svar: Jooo, du var till så mycket, även fast jag fick ringa och väcka dig! :) ♥
Linda Enarsson

2015-01-14 @ 11:53:00
Postat av: rebecka

Åh vad mysiga bilder och så mysig blogg! Här lär jag stanna. ;)

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att höra! :D
Linda Enarsson

2015-01-14 @ 12:29:58
URL: http://hastigvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0