Fotogenisk

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Jag kan inte riktigt förstå, hur fruktansvärt vacker och underbar häst jag har! Hon tar andan ur mig!
 
Vi börjar med att rida världens bästa pass, med lite mera trim är vi snart tillbaka med den balans vi hade innan, och styrkan bakifrån har redan nu börjat komma tillbaka. Jag vet inte hur jag kan tacka Bea för det hon gör. Hon har gjort underverk med min häst! Kan så varmt rekommendera Bea för alla! Hon är helt fantastisk och jag kommer nog aldrig kunna tacka henne tillräckligt för att ha "fått tillbaka" min Corona.
 
Dagens övning var övergångar, och med lite mera trim som sagt så behåller vi formen i alla övergångar igen. Vi är så redo!
När vi skrittat runt i ridhuset för att flåsa ur damen, så tror ni inte hon visar upp sig på detta sätt då?! Jag har en så fotogenisk häst så det finns inte. Min älskade vackra häst! Jag ångrar inte en sekund att jag köpte just dig ♥

Kommentarer
Postat av: angelica jalonen

verkligen vacker!

Svar: Tack! :D
Linda Enarsson

2015-01-10 @ 22:29:24
URL: http://equua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0