Hoppträning 26/1-15

Foto: Stina & Frida | Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Gårdagens träning började väldigt bra, men slutade i typ katastrof. När piloten hade tänkt att lära sig rida, det vet jag tyvärr inte. Men hon var förj*vla dålig i alla fall.
Vi hade bara banträning, hopapde fram på sammanlagt 4 hinder och sedan var det att hoppa banan på en gång, bara en massa hinder ur sväng, korta distanser och titthinder. Inte för att min stannar för något sånt fjantigt som en svamp under hindret. Men som sagt, träningen började bra och när vi hoppade banan första gången kändes det väldigt enkelt. Men så höjs hindren och piloten visar sin värdelösa sida och gör inget åt det. Så filmen ni kommer få se, den är det klippt väldigt mycket i och en hel del kom inte ens med. För så mycket skäms piloten över att hon red som hon gjorde.
 
 

Kommentarer
Postat av: Eminett

Du är jätte duktig på att rida!

Svar: Tack! Men jag måste lära mig att göra rätt på en gång :) haha :)
Linda Enarsson

2015-01-28 @ 09:40:30
URL: http://eminett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0