Prat, planering och skratt

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Skrittade ut med Stina på Flipi, mysigt! Barbacka med en massa täcken, det blev en massa prat och skratt. Älskar detta alltså! En massa mys med Corona och sedan ut i hagen för att få lunch, jag fixade allt i stallet och pratade med Åsa om att släppa ihop Corona och Trinity, får se om det blir av och när. Skulle vara roligt om det gick, men Corona är så pass hög i rang att det inte är lätt att hitta någon hon accepterar. Men men, nu kanske jag har hittat en häst som passar!
 
Nu ska jag göra mig i ordning för att åka och jobba, i morgon är det dags för hoppträning hemma, för Cia.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

Clooney är också hög i rang, så tråkigt.. Hade hellre velat att han var låg så han kunde gå med vem som helst xD

Svar: Ja, det är tråkigt, man kan inte ha henne med vilka hästar som helst. Och så måste man kolla hur dom funkar ihop innan de är dags för första dagen i hagen. Allt blir så mycket mera omständligt (;
Linda Enarsson

2015-01-25 @ 14:43:32
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0