En del att göra

Halloj! Jag har haft så sjukt mycket att göra sista veckan att jag inte alls har hunnit med, men nu är jag på G igen! Ni har fått en lättare summering att läsa om helgen i Orsa, och massor av bilder därifrån! Hoppas ni gillar!
 
Jag ska även skriva inlägg om dressyrträningen jag red i onsdags som inte heller hunnit bli av, filmen håller för övrigt på att skapas. En del bilder där ifrån med, även fast det regnade hela träningen igenom.
 
Och i torsdags morgon åkte jag till Falsterbo och är nu på väg hem, med en hel del bilder och shoppingpåsar. Även därifrån kommer det en massa inlägg.
 
Men min fråga till er är, vill ni ha shoppingen fotad vardagligt på sängen eller ska jag göra den lite roligare i stallet?

Kommentarer
Postat av: my

Stallet :)

Svar: Fixat, kommer upp snart! :D
Linda Enarsson

2015-07-12 @ 19:36:32
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0