Summering Orsa Ridklubb

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8 & Tamron 70-200/2,8
 
Ett gäng med bilder från Orsatävlingen förra helgen!
Jag och Stina fick sällskap av Emelie med pappa och hästskötare som kom med två hästar och buss, så det var endast fredagen som vi var själva jag och Stina, kan man väl säga. Det blev mat tillsammans, jag och Emelie gick banan samtidigt och stranden blev det på lördagen efter att Emelie debuterat 120 med sin Alli. Skönt! En massa skratt, trevliga männsikor och roligheter så är jag nöjd med helgen! Så sjukt kul och det blir en repris nästa år!
 
Men resultatmässigt var det ingen höjdartävling, men jag borde väl ha vant mig vid att alltid ha rivningar vid detta laget. Men men, så mina och Coronas resultat är jag mindre nöjd med, men att Corona var så fin, är jag mycket nöjd med. Hon kämpade även fast hon försökte sig på att göra fulingar, hon har som börjat testa mig igen och det är lite drygt. Så summan av kardemumman är att jag har haft en väldigt rolig helg men är något besviken att det aldrig ska gå att sätta en nolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0