Det där med att fylla år

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Ja, då var det gjort, jag fyllde hela 22 år i söndags, och det var ingen speciell ålder att fylla. Så nu är det bara att vänta till 25! Men i alla fall så fick jag några presenter, ett vinglas till min superfina samling, älskar dom glasen! Även grillbestick, så nu slipper vi såga oss igenom köttbitarna. En tröja från mamma min som det står "I'm a limited edition" på, häftigt! Sist men inte det minsta, är en kamera. Ingen vanlig kamera utan en kamera som ska sättas in i transporten så att jag kan se Corona när vi kör! Längtar galet till den är installerad och inne!
Men först ska en tvätt av transport göras....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0