Läget med Corona

Nikon D300s + Nikkor 18-200/3,5-5,6
 
Och så har vi Corona, som denna vecka har lyckats med mycket. I söndags kväll var det foderstrupsförstoppning och vet fick komma ut och göra rent. Vilade måndagen och reds sedan 3 dagar för att sedan gå omkull med mig på ryggen ute i skogen och skaffa sig en massa skrapmärken och en lärkaka över rumpan. Aja. Så nu skrittar vi för att jag klarar inte av mera pga ben och armvärk kan man väl säga. Mer eller mindre mörbultad alltså.
 
Annars så dom dagarna jag red var hon kanonfin och kändes verkligen super! Men vi skrittar över helgen och så får vi se hur det ser ut i början på nästa vecka om det blir att rida igång helt igen.
 
Känns som att vi har all otur man kan få nu... Ge mig lite tur i framtiden tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0