En promenad

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Jag tog mig en sovmorgon, nästan. Efter att ha gått upp tidigt ca 5-6 hela helgen så sov jag till 6.30 idag ocgh åkte sedan direkt till stallet för att börja släppa ut alla hästarna. Skönt. Mockning och fix i stallet blev det och sist men inte minst togs Corona in för en borstning och försöka promenera bort lite träningsverk. Min fina häst har under helgen gått väldigt hårt med träning och tävling, så det blev promenad idag och så blir det en uteritt i morgon med Karina. Trevligt!
 
Men måste säga att jag är så glad att Corona levererar trots två hoppträningar innan en dressyrtävling, och att hon visar energi även idag då hon galopeprar ut i hagen och taktar brevid mig på promenaden. Underbara Corona! Jag är lykligt lottad som fått chansen att äga denna fina häst!

Kommentarer
Postat av: Emilia Jansson

30min sovmorgon är ju bättre än inget alls ;)

Svar: Precis! det kändes som en bra sovmorgon i alla fall :D
Linda Enarsson

2015-03-02 @ 11:38:02
URL: http://eryttaren.horseworld.se/
Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney -~♥

Clooney fick sig en promenad idag också! :)

Svar: Det är nyttigt att gå med dom, så att man inte alltid sitter upp fast man bara ska skritta :)
Linda Enarsson

2015-03-02 @ 20:49:52
URL: http://neapocalypse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0