Första dagen på skotern

Nikon D300s + Nikkor 18-200/3,5-5,6
 
Mitt nya objektiv visar sig från bästa sidan och levererar grymma bilder i alla olika zommer. Så nöjd!
Och jag har hamnat i fjällen, Lofsdalen närmare bestämt. Mitt hjärta, Corona är hemma och blir väl omhändertagen av Erica och Anna. Känns bra fast ångesten ligger lite längre bak i huvudet.
 
Idag var första riktiga dagen, så iväg med 6 skotrar och 8 personer. Jag har inget eget skoterkort och får alltså inte köra själv. Så jag åker bakom min sambo på hans skoter. Vi mjukstartade första dagen med att åka 15 mil tur och retur till Idre. Aj, typ överallt. Haha.
 
Vi har haft otroligt fint väder, solsken men med lite blåst. Inget att klaga på.
Vi badar balja varje dag, får se om jag lyckas få lite bilder dagtid. Men nu ska jag koppla av lite och njuta av semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0