Lite bökigt

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Varken jag eller Corona ska ha en sån här lång vila.
En springig Corona som tappade stödet typ hela tiden var det idag. Så vi höll oss i skritt och trav. Basic. Skritta fram till bettet, ta stöd för att sedan gå över till trav. Trava fram till bettet, ta stöd. Och när det tappades var det bara att rida framåt eller i vissa fall valde jag att skritta igen. Vi höll oss även på utebanan igen då jag inte riktigt vet om det är en tickande bomb inuti min häst. Men hon skötte sig fint idag!
 
Lite hoppning och ev tävling nästa vecka, taggar! Sedan ska jag planera om dressyrträningarna, men snart är dom igång med! Längtar som tusan! Ska bara få ordning på både mig och Corona först tror jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0