Mjukt och följsamt

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Att köpa ny sadel är inte billigt, så därav köpte jag inte en sadelgjord på en gång. Jag lånade av en i stallet tillfälligt. Men nu har den kommit! Min alldeles egna, snygga och mjuka HRS gjord. Anatomisk och verkligen superbra! Inga mera nyp i skinnet för Corona.
Och så känns det rätt bra att inte behöva låna nå mera. Så jag är mer än taggad till framtida dressyrträningar!
 
Vad föredrar ni för sadelgjordar? Antaomiska, läder eller neopren eller något helt annat?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Den såg jätte spännande ut! Använder tyvärr ingen anatomisk men skulle absolut köpa en den dagen jag ska köpa ny😊

Svar: Den är otroligt mjuk! Så jag hoppas att min lite känsliga dam ska vara nöjd! :)
Linda Enarsson

2015-03-19 @ 17:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0