Bomträning

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Pottor, vad dom är bra! Dom ger en perfekt höjd på bommarna, inte för högt eller att dom måste ligga på marken. Smart!
Och det var dagens fokus, smått upphöjda bommar på en 8-volt. Jag ville lösgöra Corona i sidorna och bogarna så att hon inte låser sig där. Lätt hänt och vi har precis börjat få loss låsningen! Corona jobbade på bra och kändes väldigt bra! Men jag är inne i en svacka. Jag hittar inte ridning och jag kan inte göra mig förstådd hos Corona. Stackarn. Så vi har ridit ut, en massa. Och barbacka. Än så länge hänger dressyrsadeln helt och den kommer få göra det till jag har fixat en tid för träning.
 
Det som ändå känns bra är att Corona är så galet fin att rida! Fast att jag klantar mig oftast. Men idag, började jag hitta ridning men inte helt. Så en träning skulle sitta fint till att väcka mig igen och se till att jag rider. I väntan på lön och en bra tid så blir det hoppsadel och en massa uteritter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0