Planering inför SiHS

Nu börjar det att närma sig, en av årets höjdpunkter inom häst. Såklart pratar jag om Stockholm International Horse Show! Jag kommer att vara där större delen av lördagen, och kommer att se kvällsföreställningen enbart. Så innan den börjar så ska jag shoppa och inspireras genom att sitta och titta på framridningen.
 
Jag åker med klubben jag tävlar för, alltså Björklinge RF, som har ordnat med buss och biljetter till ett väldigt bra pris som jag helt enkelt inte kunde säga nej till.
Och med på min shoppinglista är det väldigt få saker, och rätt så tråkiga.
Första och främst så måste ett par vita ridbyxor följa med hem, de jag har idag har börjat ramla isär av allt användande. Och jag har endast dom... Så jag har spanat in Charlies egna kollektion och gillade denna modell med strass på fickorna!
Även stövelsträckare, silikonsnoddar och en Stallboken ska med hem. Hade även tänkt att handla lite kollamasken inför nästa års träckprover. Skittråkigt men ack så mycket billigare!
 
Klart att jag skulle vilja handla med mig en massa roliga saker, men det är så mycket andra stora kostnader som kommer framöver så måste hållas en aning på hästfronten. Även fast det såklart är sjukt mycket roligare att handla till Corona!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0