Stockholm Int Horse Show

 
Ja, jag var där i år igen. Även fast inte tanken var så, men när klubben lägger ut ett supererbjudande med buss och inträde för ett kanonpris, kunde jag helt enkelt inte låta bli. Så kvällen spenderades på läktare tittandes på hoppning, islandshästar, fri grand prix dressyr utan sadel och träns och Lorenzo. Så imponerande! Så häfitigt! Även mässan besöktes och det blev lite smått och gott med därifrån också. Det kommer ni få bilder på senare då jag hunnit till stallet och fota allt. Mycket nöjd med mina inköp i alla fall!

Det blev inte mycket bilder, tog endast med mig ett objektiv som passar allroundfotografering, alltså inte det bästa för inomhusfoto. Men ville ha mera inspiration än bilder med mig hem. Men ni får se några ändå, för att fylla ut inlägget! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0