Resultat Björklinge RF

Foto: Alexandra
 
LB:3 - 71,51% VINST!
Nytt personligt rekord!!!! Jag är galet överraskad! Men hon var så fin, min vackra flicka!
I början på programmet så kändes hon inte riktigt framme till handen på mig, men efter första travlängningen så hände det saker! Hon bjöd framåt och ville verkligen visa upp sig och det var så kul! Min andra travlängning har jag nu fått min högsta poäng någonsin, nämligen 8,5!!!! Så galet roligt!
 
Denna fina procent ledde till vinst individuellt i lagklassen, men även till vinst med laget och vinst i totalen för fiv 3 dressyr. Jag har plockat med mig alla gulblå rosetter på alla lagomgångar, så galet roligt! Finns inte ord att beskriva känslan just nu, min underbart vackra flicka!
 
Självklart kommer det film på ritten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0