Här var det dålig uppdatering

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Här ekar det tomt. Precis så som jag inte vill att det ska vara. Men tiden räcker inte alltid till, och det är en hel del planering för att hinna med en blogg. Men jag ska bättra mig. Jag lovar. Har egentligen en väldans massa att skriva om, men jag kommer aldrig till skott.
 
Sedan tävlingen senast så har det varit lite lugnare. Corona och jag har galopperat så fort vi kan över stubbåkern, ridit ut med en massa roliga människor och vi har trimmat på banan. Så henne går det ingen nöd på! Jag jobbade även natt förra veckan och Corona fick stå både lördag och söndag då orken inte ville finnas till. Och igår satt jag upp och jobbade loss henne på endast ett ridpass. Så galet roligt! Tidigare har det tagit runt 2-3 dagar...
 
Vi övar på att tömköra, äter nypon från busken och myser med massage. Så ja, vi har det bra!
 
Men det kommer även att hända en hel del grejer, i morgon åker vi iväg och tränar för K-G Svensson, så sjukt nervös!  Jag hoppas att bild och film kommer med hem efter de, men inget bestämt ännu. Har nästa dressyrtävling nästa helg, sedan blir det en pay and ride helgen efter och programmet då blir LA:1. Övning ger färdighet! Har ca 4 tävlingar kvar detta år, sedan blir det en intensiv vinter med en massa träning!
 
Annars så jobbar jag på, så mycket jag får. Inte lätt att bara gå på timme! Men intervjuv inbokad till nästa vecka, ni kan allt hålla några tummar tycker jag! Men vi bara säga att jag trivs som fisken i vattnet med att jobba på ridskolan jag ibland får hoppa in på. Så roligt att få jobba med det man älskar!
 
Nu ska jag åka till Wollerts och köpa en pall med pellets, sedan blir det till att torka mera nypon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0