Resultat Östervåla RK

Foto: Alexandra
 
LB:3 - 67,72% VINST!
Det var tydligen en bättre runda än vad jag tyckte. Vi hade en del missar, men inte enligt domaren. Roligt med så pass bra procent även fast vi travade i skritten, inte fick tillräckligt med tryck i första travlängningen och hade ostadiga galoppfattningar. Så på ett sätt är jag mindre nöjd med ritten, och jag tycker inte att jag förtjänade så pass bra procent, men samtidigt så höjer vi lägstanivån nå grymt mycket och det är så roligt!
 
Det blev även vinst med laget och vi ligger på en fin förstaplats i totalen! Vi vann med hela 5 procentenheter idag och det var galet kul att få se våra debutanter, Johanna på Vagebond och Hanna på Zero som båda debuterade på dressyrbanan med sina hästar, Galet vad vi är grymma i Björklinge RF!
 
Nu taggar jag till div 3 finalen den 18 oktober, hemmatävling då det är Björklinge RF som anordnar!
 

Kommentarer
Postat av: Tuva Björnwall

Fina ni är :)

Svar: Tack så mycket! :D
Linda Enarsson

2015-09-28 @ 07:07:39
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
Postat av: Gun-Zan

Urtjusiga kort!!!

Svar: Tack tack! :D
Linda Enarsson

2015-09-28 @ 19:09:44
Postat av: Ellen

Grattis! Ni ser urtjusiga ut ihop!

Svar: Tack! Vad kul att höra :D
Linda Enarsson

2015-09-29 @ 19:08:00
URL: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0