Resultat Upplands-Västmanlands FRK

 
Jag är lite chockad, och detta är så otippat, men fy tusan så fin min donna var!
 
LB:2 - 69,33% VINST!
Kände redan på framridningen att jag hade henne precis där jag ville. Hon var så fin!
Väl inne på banan så fortsatte hon att leverera. Klockrena längningar, kunnat ha bättre galoppdel men hon var bara så galet fin! Kände att jag gjorde små missar bland annat i volterna och i några fattningar och upptagningar från galoppen. Men det är bara att nöta vidare!
Slog mitt personliga rekord i ett lätt B program med hästlängder! Vann även överlägset då tvåan hade något med 65%. Så fin1
 
LB:3 - 70,60% VINST!
Höll mig i skinnet, trots lagklass. Kom ihåg hela programmet, och det gick så bra! Hade mina missar även i denna, till exempel gjorde vi en otroligt ful halt över medellinjen. Usch på den! Annars så satt längningarna ännu bättre i denna, så galet roligt! Fick utdelning på dom oxå med 7,5 respektive 8 poäng! Hon var exakt lika fin i denna klass som i förra, och det är så roligt att energin och motorn fanns kvar i henne till ännu en klass. Och kunna leverera så pass bra!
 
Jag slutade på en individuell förstaplats, samtidigt som mitt lag red ihop så grymma procent att även laget vann. Alltså hade jag 3 förstaplaceringar av 3 möjliga med mig hem! Denna dag blir svår att slå, men försöka ska jag!
 

Kommentarer
Postat av: my

Så roligt grattis :D

Svar: Tack så mycket! :D
Linda Enarsson

2015-09-07 @ 17:47:30
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0