Så redo och roligt detta är!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Igår var det dressyrträning för J, och hon kan det där med att få mig att börja rida igen. Sedan K-G träningen så har jag tänkt för mycket på min sits att jag inte kunde rida ordentligt. Men hinner bara skritta för J, så ser hon till att jag slutar tänka och börja rida i stället. Och det var så skönt! Vi fokuserade på sitsen då med, men inte att ändra den så mycket. Och Corona gick så bra!
 
Idag blev det ridning efter att jag släppt ut hästarna, och även idag gick det bra, och jag har nu fått tillbaka hoppet om att vi kan prestera tillräckligt på söndagens tävling. Det känns bra nu igen, och det är en underbar känsla!
 
Och för övrigt är det tillräckligt kallt för att slänga på stalltäcket på Corona idag. Usch för det!
 
På tal om söndag, ni kommer få en massa bilder och film från dagen då A följer med och håller i kameran!

Kommentarer
Postat av: Sanna

såg att du ska till våla! Lär ju komma ner och hejja på er då! Bor ju typ 4 min från tävlingsplatsen😁

Svar: Jaa, vad roligt! Kom gärna :D
Linda Enarsson

2015-09-24 @ 15:06:20
Postat av: Sanna

Han inte komma ner idag! Men grattis till vinsterna, igen!😊👌👍

Svar: Tack så mycket! :D
Linda Enarsson

2015-09-27 @ 14:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0