Dressyrträning

 
Behöver jag ens säga att jag har en fantastisk häst?!
Vilken kämpe, vilken vilja! Så glad för att få äga denna skönhet! Träningen idag gick bra, vi är och nosar på många olika saker samtidigt. Bland annat har vi tränat bakdelsvändningar, galoppombyten och stor och luftig galopp, slutor i galopp, skänkelvikningar och allt annat som görs under en träning!
 
Däremot har jag en ganska så lat häst, - tro det eller ej - för hon gör ganska så mycket för att slippa jobba, vilket märktes ganska tydligt idag. Så kan säga att jag har en hel del att träna på, först och främst ska jag utmana ännu mera med steglängden, alltså tempoväxlingar. Sedan är det massor av träningmed bakdelsvändningarna, tävlingsdebut i LA:4 den 8 maj. Då ska dom sitta!
 
Vad jag älskar detta! Med mål och nya utmaningar hela tiden, love it!

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Så fin!

Svar: Tack! :)
Linda Enarsson

2016-04-14 @ 12:24:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0