Efter andra träningen

 
Det händer saker, väligt mycket. Och nu gäller det för mig att hålla efter och ändra om. Vi ändrar om min ridning, hur jag ska tänka, hur jag ska agera, hur jag ska rida. Och det känns bra! För redan idag, efter vår andra träning för J, så har det hänt en hel del. Men vi har en bra bit kvar, men det känns lovande.
 
Det är så roligt att träna, och jag blir imponerad av min egen häst, för varje dag jag rider just nu. Hon fyller hela 20 år, om mindre än en månad. Och för ca 1,5 år sedan så sadlade vi om totalt från hoppning till dressyr. Och där vi är idag, det var bara en tanke från början som kändes omöjlig. Det känns så fantastiskt, att min gamla tant har denna arbetsglädje och vilja. Det känns helt galet roligt att jag får göra denna resa med just henne.
 
Till våren hoppas jag att vi kan bli stadiga i MSV C klasser, vi ska träna, träna och träna hela vintern, och vi ska ha så roligt på vägen! Och tack vare J, kan vi nog klara av våra mål till nästa år, och 2017 känns bara så spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0