Efter regn kommer solsken

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Fast idag var det tvärtom, solen var framme hela dagen och när det var dags att cykla hem från stallet kom regnet. Perfekt tajming!
Corona levererade fint idag, dressyr i ridhuset en sån här härlig dag, kändes dumt till en början men jag ångrar det inte! Hon var mycket fin och nu vill jag att det blir fredag så att jag kan få träna. Sedan blir det tyvärr en vaccination som får krypa in mellan träningarna på måndag. Men men, sånt som måste göras för att få tävla.
 
Ännars har det varit en effektiv dag, jag har gjort alla sedvanliga stallsysslor men även rakat av den lurviga kalufsen på Coronas ben, sköönt! Nu vågar man visa upp henne igen. Sedan har den roligaste aktiviteten börjat för min del, mocka hage. Nu när allt börjar tina så är det bäst att passa på, så två kärror är redan utkörda. Bara 1452885 st till.... Eller nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0