Gammal shopping

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Mina senaste inköp, som är från november och framåt, ungefär. Nya fina, vita benlindor till prisutdelningar. Hoppas jag får användning av dom denna säsong! En röd Kingslandtröja till mig själv, grymt skön och sitter som en smäck! Två nya bett för att testa på Corona, använder just nu äppelbettet till dressyren, som funkar ovanligt bra! Trodde faktiskt inte att jag skulle få ett sånt sug i handen och att få göra mera, stor skillnad!
 
Annars är det lugnt på shoppingfronten, fick en fin veterinärfaktura.... Men nya vita ridbyxor behövs, men hittar inga som passar mig i smaken. Shit vad svårt det är. Så vet ni några snygga vita helskodda ridbyxor med lite bling eller snygga broderier så får ni gärna länka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0