Resultat Österfärnebo RS

Foto: Johanna | Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Nu ligger jag lite efter igen, så tävlingen var den 29 juni, och inget annat!
 
LA:4 - 59,32%
Faktiskt en halvbra med vissa delar som var bra och andra mindre bra, Men allt är mitt eget fel då jag inte har kommit till bra ridning under veckan innan och helt enkelt inte hade en välriden häst på tävlingsdagen. My bad!
Jag lär mig av denna tävling och skärper till mig inför nästa och ser till att träna mycket så att vi kan göra en otrolig kickstart på höstens tävlingar!
 
Hamnade någonstans i mitten av startfältet, så inga skamresultat ändå. Men med mera träning så sitter det bättre i Ockelbo då jag rider LA:3 och LA:4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0