Shopping Falsterbo!



En hel del till mig själv blev det faktiskt i år! Tre par ridbyxor, toppar och linnen, massor av strumpor och fyndade ett KL pannband superbilligt! Känner mig väldigt nöjd med mina klädinköp!



Till Corona fick två schabrak följa med hem, ett vitt och rött tävlingschabrak, har även beställt ännu ett som ska komma om ca 7 veckor. Najs! Sedan ett vinrött schabrak med lindor, så galet snyggt! Corona passade bara så bra i det!

 
Grimma och grimmskaft, handskar x2 till mig, kommer rida som en gud i dessa! Bästa handskarna ever! Flugkräm, gallop hästschampo, pälsglans och ett pannband till ett av extratränsen. Kändes väldigt najs då handskarna hade ett sjukt bra pris!



Bland de bästa köpen, helt sett med dressyrskydd! Fick då bootsen på köpet, så det blev riktigt bra. Skydden satt som en smäck och är riktigt snygga på. Galet jättenöjd!

 
Sedan kommer vi till det sista inköpet, vilket var ett par stövlar med tillhörande väska, och jag ville matcha med nya sporremmar och det blev då dessa. Dessvärre så höll inte stövlarna kvalitén som jag önskade. Mera om det får ni veta senare då jag får ordning på allt.
 
Men jag är ändå väldigt nöjd med mina inköp - förutom stövlarna. Kändes som att det var mycket som behövdes men även en del som bara var galet snygga att det blev ett måste ha begär!
Det följde även med en grep och ett dressyrpö hem men fick inga bra bilder på dom så de fick bli utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0