När det behövs

 
Nu var ju det ett tag sedan det blev ett inlägg här, tråkigt nog. Men allt går inte som man tänkt sig!
Här kommer i alla fall lite shopping som har kommit från bland annat Börjes med MSM och nya boots, Corona slaktade ett par för någon vecka sedan.
Ett nytt flugtäcke fick handlas i år, häftig färg så Corona kommer att synas! Däremot lite besviken på passformen, men det får duga så länge. Det skaver inte på henne. Kanske att det hittas något nytt på Falsterbo till bra pris.
 
Sist men inte minst, så har jag shoppat ett lila schabrak, till mig själv från mig själv. Nämligen en födelsedagspresent, typ. Mina nära och kära är inte hästintresserade och tycker det är för svårt att köpa hästsaker till mig i present, så jag köper dom själv. Enklast så. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0