Hopptävling nästa!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Min lördagskväll betod av detta. Mys! Lite hoppning med en glad och galen Corona! Alltid lika roligt.
 
Och nu har jag bestämt mig, jag kommer att åka på vår första hopptävling sedan i augusti -15, den 18 juni! Vi ska hoppa den hisnande höjden av 80 cm och 90 cm! Och det är bara för skojs skull. Båda klasserna bedöms som clear round, varav det även är bedömning Inverkan i 90 cm. Så jag får ett protokoll på hur jag rider i hoppningen, kul! Kanske är det så att jag endast åker dit just för att det är bedömining Inverkan, men bara kanske.
 
Så vi har hoppat lite i ridhuset, haft lite bommar framme under dressyrridningen, och så tänkte jag försöka vara med på någon mera hoppträning. Jag kommer ha en aningen glad tant den 18 juni, som äntligen ska få vara på hopptävling igen. Cirka fyra dagar innan tant fyller 19 år. Hon kommer bli som fem i huvudet. Så önska oss lycka till!

Kommentarer
Postat av: ida

är imponerad på allt arbete du lägger ner. Vet själv hur dyrt ridsporten är, och hur fort oförutsedda kostnader kan komma. jag vet att det inte är fint att tala om pengar, men är bara nyfiken. Hur mycket lägger du ner på Corona varje månad? och har du någon slags budget?

2016-05-17 @ 05:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0