Maskrosmule och hängläpp

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Denna dag har gått i ett huj! Börjar med att diska och köra igång första två tvättmaskinerna, sedan har det rullat på. Stallet med fix av staket, nu fick Corona en mindre hage och jag fick känna lite lättnad och hoppas att hennes fettohals snart är ett minne blott. Städ i stallet, borsta rent två täcken, hämta hem 27 höbalar i släpet, men dom får ligga kvar där till en annan dag.
 
En bra ridtur och trevligt folk senare så var jag hemma för att fixa i ordning lite middag och kasta ihop en kaka. Tyvärr måste jag nog säga att den blev lite misslyckad... Heh. Byta sista tvätten i maskinerna och sedan iväg på fotbollsträning. Shit vilken dag jag har haft! En ledig dag är aldrig ledig på riktigt. Men i helgen, då ska jag njuta av ledigheten för två hela dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0