Resultat Österfärnebo RS

 
 
LB:3 - 68,18% Vinst!
Vilken häst! Mitt mål var att satsa, vilket vi gjorde. Och som räckte hela vägen. Så galet roligt! Vi kan än, alltså ta oss till placeringar. Haha.
Nej men, fick några missar, typ halten som är när man rider vänd över ridbanan. Som vanligt. Annars blev det en taktmiss i ena travlängningen men den andra satt! Ett gäng 8or satt på pappret med och det kändes så galet bra! Mycket fin häst i värmen!
 
LA:4 - 64,05%
Så nervös. Tappade bort mig i programmet när jag övade innan så fick kolla mobilen flera gånger. Typiskt. Men när vi väl kom in på banan så satte Corona en superfin uppridning, och då kändes det bra. Rakt och en hyffsat fin halt. 7a på den! Tack. Sedan blev det missar även här, red ur skänkelvikningarna alldeles för tidigt, haha. I en av travlängningarna så orkade nog varken jag eller Corona att hålla ihop, så det blev galoppinslag. Annars var det bakdelsvändningarna som inte satt, men inget som jag heller hade trott. Förvända galopperna satt bra, tappade lite energi i den ena bara. Så alltså är det en helt godkäns debut på denna nivå! Och det är så galet kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0