Den senaste tiden

 
Vad tiden går fort, och här ekar det tomt.
Ska försöka ändra på det, men inte alltid lättare sagt än gjort. Men men. En början har jag nu med detta inlägg.
Stallmässigt har Corona blivit skodd, fått all päls bortrakad och vi har hunnit med träningar, tävlingar och en hel del annat roligt!
Tävlingarnas resultat kommer att publiceras allt eftersom, men med ny dator och alla program inte är färdiga och på plats kan jag än så länge inte göra några filmer. Jobbar på det!
 
Jag har även varit borta och provjobbat i ett stall, men det blev tyvärr inget med just det stallet, så jag letar vidare! Någon gång ska det väl hända. Och varför letar jag hästjobb? Jo, jag och E har flyttat ifrån varandra, så nu är väl det officiellt oxå. Eller något. Så mitt liv är aningens upp och ner, men jag försöker att vända det rätt.
 
Så jag hoppas kunna slänga in lite mera inlägg här, så att ni får vara med i vardagen igen. Ser att det är några tappra läsare kvar, håll ut, det kommer!

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

vilken mycket fin häst!

Svar: Tack! :D
Linda Enarsson

2016-10-18 @ 20:44:58
URL: http://sandrasg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0