Status om livet

 
Här händer det samma vanliga. Idag var det jobb på förmiddagen, för att sedan åka mot Rödje och 80 årsfirande av Siv, med middag och trevlig sällskap.
Annars fick jag för mig en onsdagskväll att baka chokladbollar, som tog slut typ dagen efter. Vädret pendlar och vi har typ alla årstider inom ett par dagar känns det som. Men för stunden runt -5 grader och is överallt då den fina snön som lagt sig töade bort en aning.
 
Mera träningar blir gjorde för J, och det händer saker för varje träning. Nu gäller det att sätta en annan typ av ridning och hålla fast vid den, inte gå tillbaka till gammal ridning och det blir pannkaka av allt. Mycket att hålla reda på!
 
I stallet så har vi bytt lite hästar här och var, ännu en har åkt, för att bytas mot en ny liten bäbishäst som ska ridas in. Och fina Melwin åkte tillbaka till sin ägare och vi fick en box mindre att mocka för en dag eller så. Nya är alltid på väg in, känns det som. Har inte koll på vilka och när dom kommer kan man säga. Men jag har koll på hästarna som står i stallet i alla fall! Huvudsaken kan jag tycka. Haha. Men det är spännande med nya söta och trevliga individer att lära känna och få arbeta med. Så det blir bra i slutändan!
 
Lilla sötgrodan på bilden är jag faster till, Liam 3 månader gammal. Sötare får man leta länge efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0