En jobbig vecka

 
En dålig vecka har passerat, snart iaf. Och i morgon ska jag få åka till min älskade lilla häst igen, längtar! Vi har kommit till stadiet där man inte ska gå ut i hagen, vad nu det kommer ifrån. Men det är bara att träna bort sånna dumheter. Annars har vi påbörjat det här med longering, men en smart häst som jag har, tar det inte lång tid innan hon förstår. Än så länge är vi på bebisstadiet med skritt, bråttom är det sista jag har. Med denna underbara individ så kommer allt bli enkelt och roligt! Mera busig träning så kommer snart det mesta falla på plats.
 
Och denna vecka har jag fått inse hur mycket denna varelse betyder och får mig på fötter igen, fanstastiska Qira! Du behöver bara finnas för att jag ska orka lite till. Men jag behöver min energiboost av att få träffa dig, smeka din lena mule, borsta igenom din långa man och mysa med ditt huvud i min famn, du ger mig mer än du tror.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken vacker häst!

Svar: Tack! 😁
Linda Enarsson

2018-11-08 @ 21:45:49
URL: http://korkochkapsyl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0