Med glimten i ögat

 
Att jag fick äran att köpa denna tjej, en sådan otrolig tur jag har som fått förtroendet att förvalta denna tjej. Hon får hjärtat att slå extra volter och ibland får hon mig att tappa andan. Min vackra, fina, otroliga Qira, vad vi ska ha roligt i framtiden. Och jag har faktiskt ägt denna tjej i hela 5 månader, tiden går fort, bara springer iväg. En annan tänker på vem som kan följa med och hjälpa till på 3-årtestet, men kanske kan hejda dom tankarna lite, ska börja med att rida in henne. Haha.
 
Men denna helg är lite jobbigt, när man går in på Instagram och får se hur Sweden International Horse Show på Friends Arena har dragit igång. JAG. VILL. OCKSÅ. Detta blir första året på väldigt många år som jag inte kommer att åka, som student med häst, går det inte ihop sig med allt man vill alla gånger, istället black friday shoppade jag både till mig och Qira... Men det är en annan sak. Haha. Jag får helt enkelt uthärda att inte befinna mig på Friends under en helt ledig helg. Styr bilen mot stallet och Qira i stället, det kompenserar upp allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0