Livet fortgår

Det är galet vad tiden går fort. Helt plötsligt är vi inne i oktober, och här har det ekat tomt!
Men nu är det dags för uppdaterng.
 


Doris och jag har blivit best buddies! En dag så flög hon in i mitt rum och satte sig på axeln, alla var nog lika förvånade. Men jag lever ständigt i resväskan, fram och tillbaka. Den packas om varje helg, och det är lika svårt varje gång att veta vad som ska ligga i den. Typiskt. Men kläder åker med så jag har något att ha på mig i skolan. Och så var det skolan, galet mycket att göra! Känns som att jag inte gör något annat än att plugga, nästan att man blir galen. Men har på min första månad blivit godkäns på en uppsats samt en gruppuppgift med tillhörande seminarie. Känns stort! Även om jag har bestämt mig för att detta ska gå, så brottas jag med tvivlet om att jag kanske inte fixar det. Hittills har jag klarat mig, och då har inte det värsta kommit än...

På helgerna åker jag till min älskade fyrbenta vän, så ofta jag hinner och kan. Mitt ljus i livet! Hon följer mig snällt och lär sig snabbt vad mina kommandon betyder, en lättlärd liten flicka. Massor av bilder blir det på henne, vill dokumentera hela vår resa tillsammans. Det är synd att jag inte visar bilderna här med. Ska försöka bättra mig!
 
Under september månad var jag även en vecka i Spanien, Altea och Villa Gardea. Helt underbart! Jag har så mycket bilder därifrån, men har inte hunnit längre än hälften, då plugget tar min tid i stället. Men de kommer, så småningom. Allt kommer med lite längre tid i mellan, förhoppningsvis då även ett gäng bilder på min lilla, älskade Qira!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0