Trötta ponny

Ponnyn var jätteduktig!
Första 30-45 min gick som en klocka, okej inte helt men nästan iaf! Men efter det så orkade inte flickan längre och bara sprang. Värst blev galoppen, var jättelugn i uppvärmningen men så när vi väl skulle börja galopepra så var hon så trött att hon bara sprang. Stackarn blev helt slut.
Carina kollade en liten stund så när man kom hem blev det till att prata ganska mycket och länge med henne.
Vi har kommit överens om att jag ska åka och träna någonstans varje lördag morgon, jag ska ta 9 bussen ut och sen åker vi till antingen Upplanda stallet eller Månkarbo.
Jag ska kolla fram lite priser i Upplanda då deras säsongskort är för januari-juni och juli-december, och det vill inte vi ha. men vet inte om jag ska ta och ringa eller om jag ska åka dit upp och prata med dom, om jag åker dit tar jag pappa med mig :'D
Hahah! Men ska iaf ha kollat de till på torsdag, annars kan man alltid kolla med Susanne som har pollar där hur jag ska göra.
Återstår att se! Men en ridbana/ridhus vill jag rida i!



Kom ihåg att ställa frågor nu med!
<-- klicka på denna bild i menyn! Då kommer ni direkt till inlägget om frågestunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0