Bara stall

Dagen har varit seg. Tänkte åka till stallet med 12 bussen men sov lite för länge så det fick bli 1 igen (; Hälsade på en överglad Ellie som har väldigt tråkigt med gamlingarna där hemma :D Så sööt! Hämtade in min plutt och red i hagen ett tag. Tränade lite bommar och bara gjorde ingenting typ. Tror hon får lite ont i ryggen av sadeln för hon sänker sig inte i traven, går skitfint i skritten och så men traven funkar bara inte. Vet inte vad det är. Tebax och pyssla med henne ett tag, ut i hagen igen och stå och skratta åt Papaya. Alltså den ponnyn måste ha nåt fel i sitt lilla huvud :'D Hon är så galet rolig så jag höll på att ramla av skratt. Min sötponny det där! Hem med 5 bussen och kollao m datan hade ladda ner min säsong 3 men den hade inte ens kommit till 25%! Lämnade den när det var typ 15%. Det var lite konstigt. Hade förväntat mig typ 50 eller nåt sånt. Men visade sig även att datan hade stått på viloläge, konstiga burk! Men nu laddar den med en j*vla hastighet så den kommer nog i kväll. Ska kolla på Sagan om Ringen tänkte jag med (; heh. Filmnörd nu jah!

Ska ta och vila Internet så det går fortare att ladda ner så, Tjosvejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med lite film! Din bilfärd du skrev om skulle vara ett klockrent filmklipp, i vart fall ett youtub klipp :)

2009-10-28 @ 22:29:19
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0