Fota Gimo RK

Idag gick man upp halv 7, ca 10 över 8 var man i Upplanda stallet. Åkte med Erica, Frida, Tomas och Ingela till Gimo, kommer dit ca 20 över 8. Lastar ut de 2 småponnysarna och går iväg mot banan. Jag plockar fram kameran och fixar till den när det slutat regna. När det börjar närma sig start så frågar jag nån kvinna som verkade ha koll på banan om jag kunde få stå på banan och fotografera, hon sa åt mig att prata med överdomaren och när ja skulle säga vad jag ville så han jag inte ens avsluta meningen innan han sa ja :P Så in på banan och hitta ett bra ställe att stå på och sen fotade man! Alla ryttare blev fotade! nån kom inte över första hindret så det blev svårt men alla som hoppade första hindret blev fotade. Så håller på med alla bilderna till Picasa nu men det dampar och vill inte sammarbeta! Så får se när dom kommer upp, hoppas snart för det är flera som vill se bilder...

Men nu ska jag fixa i ordning allt som ska med till vendel för 2 av mina ponnysar ska nu till Tierp och stå där under natten så att jag kan rida Bounty på spec idrotten :) Tjosvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0