Jäklar så stark!

Igår när man red på sin plutt så märker man att hon inte är sån liten plutt längre, hon har fått så sjukt mycket muskler och egen vilja! Jag orkar inte hålla henne längre... Så efter att man ridit så gick man upp till Bengt och letade upp en Horze-katalog. Ifrån den skrev jag upp det han ska ta med sig på lördag när dom åker förbi där. Hoppas att det bettet kommer att funka bättre än ett vanligt tredelat eller rakt. Tänker inte säga vad det är för bett förän det funkar med henne och mig. Ska rida med det på söndag så då får ni veta :)

Idag har man bara haft en massa data känns det som, eller hade 1 timme adm, men där vare klassråd och vi prata om att stå på en marknad. På datan blev man nästan klar med alla uppgifter så ett prov väntar efter lovet. Frida gjorde det i dag och enligt henne vare enkelt, får väl se sen. Hem med 1 tåget och sätta sig och kolla i skolkatalogen, usch på mig! Så jävla ful man vart på skolfoto. Vill bara riva ur sidan, bättre med det enskilda fotot. Men nu ska jag äta och plocka i ordning det som ska med till stallet.

Tog hem tränset som man hade i Tierp, tänkte använda det på Bounty på söndag. Pullargrimman ska juh vara lite "hårdare" än en vanlig så ska se om det blir någon skillnad. Sen har man sett Carina och Peters barn! Så jäkla söta! Ååh längtar till dom kommer hem på onsdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0