Pyssla med hästarna

11 bussen ut till Vendel, valde att inte rida utan abra pyssla med lite hästar, har knappt hunnit med alla.  Elviz och Tick Tack kom först in och blev borstade. Tick Tack ska vara vit men han är mera gul nu. Leran vill inte bort och så var den blöt. Elviz var renare men han envisas med att inte bli av med muggen. Får inte ha på smörjan som jag ska använda så det blir en kamp där som han alltid vinner typ. Men jag får på lite smet om man håller på ett tag (; Sen fick Papaya komma in och bli borstad. Upp till Ulla och Bengt och prata lite, jag fick med mig Ellie hem för dom skulle bort. Bengt skjussade hem mig med Ellie. Har varit hemma hela dagen efter det. Väntar på att en säsong med Ghost Whisperer ska ladda klart, hela 7 GB äre så har tagit sen i går kväll att ladda ner. Kanske att den blir klar i kväll vid 9-10. Då ska jag se ett avsnitt! Fan att jag missar det på torsdagarna, kommer hem typ halv 9 och den börjar 8. Skit på det! Lika på tisdagarna, kommer hem typ 9-10 och House börjar 9. Så surt!

Nu ska jag trixa lite i photoshop och stänga ner Internet så att det går fortare att ladda ner :P Tjosvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0