Tråkigaste bloggen!

Vad jag känner mig tråkig när jag skriver här på bloggen, jag skriver inget speciellt. Ingen vet knappt om att bloggen finns. Men de e så jag vill ha det nu. jag vill ha bloggen för att skriva och alla behöcver inte läsa, kom på att jag gav ut den nån gång på bdb men tog bort bilden sen för att alla inte ska kunna komma in. Ganska skönt ändå. Juste! Den finns länkad på förra bloggen, skit, den måste bort! Aja nu ska ni få läsa om min tråkiga dag.

Vaknar typ kvart i 8 och tåget gick kvart över. Det var snabbt som tusan att käka, klä på sig och sminka för att cykla snabbt som fan ner till tåget. Hann som tur med det. Inga skandaler i skolan inte, bara att Frida ska ha ett barnkalas! (Y) haha så vi driver med avrandra alltså (; Bättre klass än jag har får man leta lääänge efter! Så jäklas sköna alla är :D Startade datorkunskapen tidigt för att kunna ta 2 tåget hem och det gick priiima, börjar bli klar med Excel oxå så snart blire ett prov till. Yeeah! Nu har man precis fått in en bildbeställning så ska fixa i ordning dom bilderna så fort jag har skrivit detta inlägg som nu är slut :D Tjosvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0