Åre onsdag

Står nu vid en data på Fjällgåren, vi hade tänkt att va på AfterSki, men de visade sig att dom började spela vid halv 5 då liftarna stänger, och vi har bokat bord halv 7 för att äta, sen är det JOI träning vid bautahoppet vid VM6:an kl 5. Massor av saker idag (; Så ska man hinna med att duscha och fixa sig innan maten.

Jag har lyckats vurpa igår oxå, jippie. I sista åket där med. När all lössnö blir som puckelpist blir det jobbigt att åka i backarna. Man m¨åste vila stup i kvarten eller att dra i backen.

Kunde inte blogga igår, det kan nog bli så ibland, att jag inte kan blogga vissa dagar. Men ska försöka att slänga in ett inlägg senare idag med lite bilder. Har nämligen fotat över 300 bilder idag på Comviq Swedisch Open i Bräcke :) Nu har inte ni någon aning om vad det är, men förklarar någon annan dag hur JOSS tävlingen fungerar :)

Nu ska jag sätta mig och vara social med resten av personerna som sitter här, får se när vi åker ner till lägenheten. Jag funderar på att åka ganska snart iaf, så man hinner med allt och slipper stressa :)

Ni får ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0