HästMagazinet

Nu tycker jag att alla mina läsare går in på denna länk och kollar in bilderna som vi har fått publicerade på HästMagazinets hemsida. Hur kul är inte detta? :D

Försäljning och fotografering går bara bra, Elin står på banan nu och fotar kat B och C i LA klassen, jag fotar kat D. Elins mamma har även kommit och ska stå i vårat tält under Ridsport Ponny Cup så att vi båda 2 kan stå på banan och fotografera för att få flera bilder ur olika vinklar att välja på sedan när vi ska skicka de till Tidningen Ridsport.

Ni kan vänta er en stor bildbomb! Jag hoppas att den kan komma senare ikväll, men det visar sig. Beror mycket på hur länge vi blir kvar på tävlingen. Kan inte säga hur mycket jag gillar detta! Det är så sjukt j*vla roligt att ni inte kan förstå förän ni har testat själva, sjukt roligt! :D


Kommentarer
Postat av: Amanda :D

jag vill hitta ngn kompis som är bra på å fota o åka göra som ni gör! :)

2010-08-08 @ 11:38:23
URL: http://fotografamandi.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sv; Hon heter Jenny Hammar och tävlar från samma klubb som jag gör (;

2010-08-08 @ 19:55:19
URL: http://sryttarna.blogg.se/rebeccah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0