Fråga?


Läste dina nyårs löften att du skulle börja fota mer på tävlingar. Det skulle vara väldigt kul om du skulle komma till södertälje lok/reg i februari!

Tyvärr måste jag göra dig besviken :(
Jag kan inte fota i ridhus, måste köpa ett bättre objektiv till det och så är det alldeles för långt att åka för mig, nästan 2 timmar att ta mig dit.

Jag hade gärna velat åka på alla tävlingar ni föreslår till mig men eftersom jag nästan aldrig kan ta mig fram eller tillbaka från en tävling så är det jättesvårt, måste ha en förälder som kör.
Men jag har 2 klubbar jag lätt kan ta mig fram och tillbaka till så ni får jättegärna komma till dom så fort utesäsongen har börjat, ska skriva ett inlägg om bla min kamera och vart jag fotar på för klubbar mm :)

Kommentarer
Postat av: Amanda :))))))))))))

i sommar får vi fota när det är större hopptävlingar i tirk :'D

2010-01-04 @ 22:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0